loading...
اینترنت - سمینار و همایش - آموزش - سفر
م.ر بازدید : 52 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

نمایندگی (فروش) سامانه پیام کوتاه به سبک جدید (همکاری در فروش) :

اگر قادر به فروش و پشتیبانی با هم هستید می توانید از این سبک همکاری بهره ببرید. در این روش باید شما به دنبال مشتری هایی باشید و در صورت بروز مشکلات در سامانه مشکلات را به ما بسپارید.

 

م.ر بازدید : 119 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل لیون استانبول 

فاصله از مرکز شهر: واقع در مرکز شهر
امکانات رایگان: ایرکاندیشن مرکزی - تلفن مستقیم - سیف باکس
امکانات شارژی: ماساژ - سونا - حمام ترکی - مینی بار
تلفن: 00902122569090

م.ر بازدید : 96 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

لازم است بدانید نام شرکت باید دارای ریشه ی فارسی بوده و در آن، نباید از کلمات یا عبارات انگلیسی استفاده شود.در کشور عزیز ایران با پشتوانه ی قوی فرهنگی و اسلامی زندگی می کنیم؛ بنابراین نام شرکت نباید با شئونات و قوانین انقلاب اسلامی ایران در تضاد باشد.از بکاربردن نام های تکراری به شدت بپرهیزید در نام گذاری، از اعداد ریاضی استفاده نشده و درصورت علاقه، ذکر آن بصورت حروف، بلامانع است.

10268

م.ر بازدید : 103 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

معلوم است که یکی از عنایات فناوری های جدید، بازاریابی پیامکی است.یکی از راه های آسان و مقرون به صرفه که هم مشتری راحت به کالای مورد نظر می رسد و هم بازاریاب تنها با یک کلیک، به صورت انبوه و گروهی به مشتریان خود دسترسی پیدا می کند. در کنار بازاریابی از طریق رایانامه یا همان ایمیل، بازاریابی بوسیله ی پیامک جزء ارزشمندترین ابزارهای تبلیغاتی برای تجارت معاصر می باشد. و صدالبته، در تجارت پنل اس ام اس و خوب و روش های تبلیغاتی آن از چیزهایی  است که همیشه مورد توجه است، رقیبان هستند.

Panel-SMS-Samapardazan5-04

خوب، واضح است که رقیبان شما هم همه ی نکات بالا را می دانند و آنان نیز برای سهولت از پیامک برای بازاریابی خود استفاده می کنند.این موضوع ترسناک است؟ آیا نگران هستید که پیامک هایتان به مشتریان اشتباهی فرستاده شود؟ آیا نگران هستید مانند رقیبان، پیامک های بدون تأثیر برای مشتریان بفرستید؟ شما به عنوان بازاریاب می دانید جلب رضایت مشتری برای فروش محصول، بسیار مهم است؛ و در بازاریابی پیامکی، این پیامک است که باید نسبت به پیامک های رقبا، متمایز باشد تا علاوه بر فروش محصول، رضایت مشتریان نیز جلب شود.

صمیمیت

از ارتباط دوستانه با مشتریان نهراسید.این جمله کوتاه است اما مفاهیم زیادی را در بردارد.مثلا یکی از مصداق های آن می تواند این باشد: تبریک تولد مشتری و دادن تخفیف ویژه به آنها. از رموز متمایز شدن با دیگر رقبا، برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی با اعضای خبرنامه است. بنابراین دست به کار شوید و تنها سعی نکنید با یک پیام خشک و رسمی، محصولات خود را به فروش برسانید.صمیمت همیشه کارساز است.وقتی با اعضای خبرنامه ی خود صمیمی می شوید، این پیغام را می رسانید که شما تنها به فروش اکتفا نمی کنید و هدفتان ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان است. پیامد آن هم ساده است: اعضای خبرنامه پیامکی تان ارزش بیشتری برای شما و محصول شما قائل خواهند شد.

پیش بسوی قدم هیا بزرگ برای جلب رضایت مشتری

برای این کار نظرسنجی انجام دهید. مثلا نظرسنجی راجع به نقاط ضعف شما. انتقاد سازنده، بسیار مفید است و اصلا نگران کننده نمی باشد. نهراسید و مطمئن باشید که همه ی این کارها برای کسب درآمد بیشتر و جذب تعداد مشتریان بیشتر است. اگر مشتریان از خدمات شما راضی نباشند یعنی در کسب و کار خود پیشرفتی نداشته اید و بنابراین تبلیغات هم بیهوده است. از سامانه ارسال پیامک برای شروع یک مکالمه ی سودمند با مشتری بهره بجویید. فهرستی از افرادی که به سئوالهای شما پاسخ می دهند تهیه کنید و از آنها بخواهید نقاط قوت و ضعف شما را بیان کنند. مطمئن باشید عده ی زیادی پاسخ خواهند داد و همین پاسخ ها برای شما راه گشا است.

برای مشارکت بیشتر مشتریان، پیامک های خود را به ابزارهای دیگر ارتباطی لینک کنید و مشتریان را به این مشارکت در ارسال اس ام اس خود دعوت کنید.

از بازاریابی پیامکی برای رشد و توسعه ی شبکه ی اجتماعی خود استفاده کنید و حتی می توانید از این طریق به بازاریابی خود از طریق رایانامه نیز کمک کنید. بنابراین سعی کنید همیشه چند قدم جلوتر از رقیبان باشید. نقاط ضعف خود را بهبود بخشید و اینکار را با ارسال پیام کوتاه به اعضای خبرنامه ی پیامکی خود انجام دهید.تعجب نکنید می توانید به آنها پیامک ارسال کنید و از آنها بخواهید عضو شبکه ی اجتماعی تان شوند و شما را در رفع کردن نقاط ضعف، کمک نمایند. تشویق و پاداش فراموش نشود. کسانی که مرتب به شبکه های اجتماعی شما سر می زنند و همواره در آنجا فعال هستند باید امتیاز خاصی داشته باشند: مثلا عضو VIP گروه شما شده و شامل تخفیف ویژه شوند. ارتباط بیشتر با مشتریان یعنی آگاهی بیشتر از دیدگاه ها و نظرات آن ها و در نتیجه سنجیدن شرایط کسب و کار خود از دید مخاطبان و مصرف کنندگان.

اگر مایل هستید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی کنید، با ما تماس بگیرید.کارشناسان فنی ما، می توانند براساس کسب و کار شما بهترین شیوه ی تبلیغاتی را به شما ارائه داده و شما را در کسب درآمد بیشتر یاری رسانند.

م.ر بازدید : 97 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

در این مطلب معمایی برای شما قرار دادیم به نام معمای طناب ها تا با پاسخگویی به میزان سرعت عمل هوش خود را بسنجید .

دو عدد طناب یک متری و به اندازه ی کافی فندک داریم و اگر سر یا ته یک طناب را آتیش بزنیم ۱ دقیقه طول می کشد تا کامل بسوزد سوال اینه که چیکار کنیم تا بتونیم هر دو تا طناب را دقیقا ظرف ۴۵ ثانیه بسوزونیم.

 fu5678

 

م.ر بازدید : 137 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت تضامنی، شرکتی تجاری را گویند که بین دو یا چند شخص تشکیل می‌شود. نکاتی که باید در اسم شرکت مورد توجه قرار بگیر، عبارتند از:

-       قید کردن نام یکی از شرکا

-       قید عبارت تضامنی قبل از نام یکی از شرکا یا برادران

برای مثال “شرکت تضامنی حمیدی و شرکاء”

م.ر بازدید : 172 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

از آنجایی که دوربین دارای سیستم لرزش گیر هیبریدی است ، تکان‌های دست شما باعث تار شدن تصاویر نمی شوند.بخاطر داشتن چنین لنزی این دوربین باید حتما دارای این چنین سیستم لرزشگیری باشد.  دوربین کولپیکس نیکون ال۸۳۰ دارای یک منو بسیار واضح و کنترل ساده و آسان است که کار کردن با آن را بسیار سریع کرده است. با تنظیم صفحه نمایش این دوربین در زاویه ی دلخواهتان می توانید همزمان هم از کیفیت بالای فیلمبرداری FullHD استفاده کنید و هم از صدای استریو ضبط شده توسط آن لذت ببرید.
Coolpix L830 دااری یک سنسور ۱۸ مگاپیکسلی از نوع CMOS است که لنز آن توانایی بزرگ نمایی ۳۴X را دارد از دامنه فاصله کانونی ۲۲٫۵ تا ۷۶۵ میلی متر بهره می‌گیرد که کمینه نسبت کانونی آن از F/3.0 در وایدترین حالت آغاز شده و در انتهای تله با F/5.9 خاتمه میابد. دقت نمایشگر LCD سه اینچی با زاویه متغیر این دوربین نیز ۹۲۱ هزار نقطه می‌باشد.

 

دوربین Nikon Coolpix L830

دوربین Nikon Coolpix L830

مشخصات فنی این دوربین عبارتند از :
دوربین دارای وزن ۵۰۸ گرم است. مشخصات حسگر و تصویر آن عبارت است از :حسگر CMOS 16 مگاپیکسل – اندازه ۱/۲٫۳ اینچ . لنز این دوربین ۲۲٫۵-۷۶۵ میلیمتر و دارای  بزرگنمایی اپتیکال ۳۴ برابر لرزشگیر تصویراست. فیلم گرفته شده توسط این دوربین دارای ابعاد Full HD و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. سرعت شاتر عکسبرداری آن  از ۱/۱۵۰۰ ثانیه تا ۴ ثانیه  و ایزو  ۱۲۵-۱۶۰۰ است. دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچ با رزولوشن ۹۲۱۰۰۰ نقطه Live view است . اطلاعات قابل ذخیره بر روی کارت حافظه SD است و باتری قلمی آلکالاین سایز AA (قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ) می خورد.
830-5

دوربین Nikon Coolpix L830

م.ر بازدید : 181 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

سامانه پیام کوتاه خوب سامانه ای است که اس ام اس های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال و خطای ارسال ان کم باشد .

از دیگر نکات پنل اس ام اس خوب دارا بودن لیست شماره های موبایل مختلف و منطقه ای میباشد که شما را در اسال خوب یاری میکند

م.ر بازدید : 158 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

موتور جاروبرقی برای خریداران آن تقریباً به عنوان اولین پارامتر تصمیم گیری به حساب می آید و جالب تر آنکه از پارامترهای ارزیابی موتور تنها به وات مصرفی آن توجه می شود. در حالیکه در واقع جاروبرقی های متعددی را می توان یافت که وات مصرفی یکسانی دارند ولی قدرت مکش آنها در عمل با یکدیگر بسیار متفاوت است. این مسئله می تواند از چندین مسئله ناشی شود.

 

قبل از هر چیز باید توجه داشت، عددی که بعنوان وات مصرفی برای موتور جاروبرقی اعلام می گردد، حداکثر میزان وات مصرفی موتور است و لذا در اکثر مواقع به آن میزان نمی رسد. در نتیجه ممکن است اگر مصرف برق دو موتور جاروبرقی را که یکی ۲۰۰۰ وات و دیگری ۱۰۰۰ وات است را اندازه بگیریم مشاهده شود که هر دو به یک میزان برق مصرف می کنند. مسلماً اگر تکنولوژی ساخت و نوع پروانه هر دو موتور یکسان باشد، می توان ادعا کرد که موتور ۲۰۰۰ واتی قوی تر از موتور ۱۰۰۰ واتی است اما زمانی این تمایز مشخص می شود که فردی با دستش جلوی دهانه ورودی هوا را بگیرد. در این حالت شاهد خواهیم بود که موتور مکنده ۲۰۰۰ واتی فشار بیشتری به دست فرد وارد می کند و با قدرت بیشتری آن را به داخل می کشد. در این حالت که جلوی دهانه ورودی گرفته شده، موتور جارو به حداکثر توان مصرفی خود یعنی عدد ۲۰۰۰ یا ۱۰۰۰ وات می رسد و تمام تلاشش را می کند تا مانع سر راه را برطرف کند. نکته حائز اهمیت آن است که اگر برای نظافت معمول که نهایتاً گرد و خاک و زباله های کوچک خانه قرار است جمع آوری شود، چه لزومی دارد جاروبرقی ای با توان مصرفی بالاتر تهیه شود درحالیکه در عمل هیچگاه به آن نیاز نخواهد شد. درست همانند آن است که خودرویی با حجم موتور ۴۰۰۰ سی سی تهیه شود درحالیکه راننده آن هیچگاه قصد تجاوز از سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت را ندارد. مسلماً همین کار را می توان به آسانی با خودرویی با حجم ۱۸۰۰ سی سی نیز انجام داد.

در واقع برای سنجش توان موتور مکنده به دو واحد کلی توجه می شود که این دو تعیین کننده قدرت واقعی موتور مکنده می باشند.

۱- وقتی مانعی بر سر راه جریان ورودی هوای موتور نباشد، موتور توانایی مکش چه حجمی از هوا را به داخل خود دارد. هرچه موتور حجم هوای بیشتری را به داخل بکشد سرعت مکش بالاتری خواهد داشت و کاربر قادر خواهد بود تا سریعتر محیط را نظافت کند. سنجش سرعت مکش باید انگشتتان را خیس کرده و آن را در جلوی دهانه ورودی هوا نگه دارید تا متوجه شوید که هوا با چه سرعتی از کنار انگشت شما عبور می کند. همچنین جاروبرقی هایی که سرعت مکش بالاتری دارند، عموماً قطر دهانه مکش بالاتری را نیاز دارند تا حجم هوای لازم را بتوانند به داخل مکش کنند.

م.ر بازدید : 166 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

در این بخش به بیان نکات مهمی که رعایت آن‌ها باعث اتلاف زمان کمتری در روند ثبت شرکت تعاونی خواهد شد می‌پردازیم:

۱- وظیفه تأیید مجوز صدور موافقت نامه تشکیل و همچنین آگهی پذیرش عضو به‌ عهده وزارت تعاون می‌باشد و در این مورد باید بر اساس فرم‌های ۱۰ و ۱۱ عمل گردد.

شرکت تعاونی

۲- اشخاصی که برای عضویت در هیئت مدیره یا بازرسی تعاونی‌ها داوطلب می‌باشند، افزون بر داشتن شرایط قانونی عضویت در تعاونی باید جهت بررسی و تأیید شرایط احراز اقدام به تحویل مدارک خود (بر اساس دستورالعمل انجمن نظارت بر انتخاب تعاونی‌ها) به هیأت مؤسس نمایند. مهلت تحویل مدارک حداکثر یک هفته از تاریخ انتشار آگهی یا صدور دعوتنامه تشکیل اولین مجمع عمومی می‌باشد.

۳- مدیر عامل و هیئت مدیره نمی‌توانند از کارکنان دولت انتخاب شوند. لازم بذکر است قانون در این مورد برای تعاونی‌هایی که مخصوص کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی می‌باشد و مدیر عامل یا هیئت مدیره در آن اداره شاغل باشند، استثنا قائل شده است. همچنین بازنشستگان دولتی مشمول این بند نمی‌باشند.

۴- با تشکیل اولین مجمع عمومی عادی، برگه ورود به جلسه توسط هیأت مؤسس از داوطلبان اخذ شده و اسامی حاضرین (بر اساس فرم شماره ۵) به همراه امضای آنان ثبت می‌شود. پس از انتخاب هیئت رئیسه، مجمع این برگه برای اعمال کنترل بیشتر به آنان سپرده می‌شود.

* لازم بذکر است در صورت عدم توانایی هریک از اعضا برای حضور در جلسه، نماینده تام الاختیار وی که کتباً معرفی شده است، در مجمع حضور می‌یابد.

م.ر بازدید : 155 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ی درویشی مشهد که درسال 1386 ساخته شده است درحاشیه ی اصلی ترین خیابان منتهی به حرم  یعنی خیابان امام رضا (ع) قرارگرفته است. هدف از ساخت این هتل ارائه ی خدمات متفاوت و شایسته به زائران محترم بوده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم است به طوری که با یک پیاده روی 5 دقیقه ای می توان به حرم رسید.هتل درویش با 25 طبقه مرتفع ترین مرکز اقامتی ایران وبزرگترین هتل آتریم کشور باسطح شیشه ای و نمای اسپایدر است. فاصله ی آن تا فرودگاه مشهد 15 دقیقه با ماشین است .ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام خواهد شد . جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی می باشد . ساعت تحویل و تخلیه ی اتاق 14 می باشد.

آدرس : مشهد ، خیابان امام رضا

تلفن : +98 511 80 80

هتل درويش

هتل 5 ستاره درویش مشهد

این هتل که در تور زیارتی مشهد دارای سالن رستوران مجزا ،سالن صبحانه خوری ، تالار با کاربری چند منظوره ، کافی شاپ واقع در اسپا و فست فود واقع درفضای سبز یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های مشهد است. یک فضای تجاری با معماری تاریخی و سنتی مانند بازار 200 سال پیش مشهد با هدف جذب بهترین برندهای روز دنیا و بهترین سوغاتی های مشهد ، دارد. بیش از 800 متر مربع فضای سبز بصورت سرپوشیده و باز درقالب روف گاردن با یک طراحی زیبا و منحصر بفرد در این هتل وجود دارد که بر زیبایی آن می افزاید.

631d11

م.ر بازدید : 203 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

مواردی که باید به هنگام انتخاب شرکت طراح سایت مد نظر داشت:
یکی از عوامل مهم در هنگام انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت به منظور توسعه یا طراحی یک وب سایت ، نوع طرح های شرکت طراح وب است که در گذشته تولید شده است

1- مهارت: البته لازم است ولی کافی نیست. باید در خصوص مهارت‌های مختلف طراحی سایت شرکت مورد نظر اطلاعات کسب کنید. یک شرکت خوب باید اطلاعات کافی در خصوص HTML، CSS، JavaScript و سایر زبان‌ها داشته باشد. در بین کارکنان باید افرادی حرفه‌ای در نوشتن محتوا، پویانمایی و سایر حوزه‌های طراحی سایت وجود داشته باشند.

2- سابقه: تجربه ممکن است خیلی مهم و تعیین کننده حرفه‌ای بودن یک شرکت طراحی سایت نباشد، ولی داشتن سابقه خوب خیلی لازم است. سابقه یک شرکت طراحی سایت باید پر از طراحی سایت‌های مختلف باشد. حتماً سایت‌ها را به صورت آنلاین ببینید، نه فقط روی کاغذ. اینکار به شما کمک می‌کند تا نحوه کارکرد واقعی طراحی‌های انجام شده را ببینید. خیلی مهم است که در سوابق شرکت طراحی سایت‌هایی همانند سایت شما هم باشد. همچنین با مشتریان قبلی شرکت صحبت کنید با از حسن شهرت و اعتبار شرکت در بازار مطمئن شوید.

3- تجربه: بیشتر مردم فکر می‌کنند که هرچه تجربه یک شرکت بیشتر باشد، آن شرکت بهتر است. در برخی موارد ممکن است این طرزفکر درست باشد.

م.ر بازدید : 302 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

ما در چند مرحله ی کوتاه قادر به اتصال دامنه های خود به وبلاگتان خواهید بود، برای انجام این کار ابتدا وارد پنل مدیریت وبلاگ خود شوید و از طریق قسمت اتصال دامنه به وبلاگ، دامنه مورد نظر را در وبلاگ خود تعریف نمایید (محل تنظیمات دامنه برای هر سرویس دهنده ی وبلاگ متفاوت است، جهت آگاهی از آن می توانید با مدیر وبسایت خود تماس بگیرید)

سپس تنها کافیست تا دی ان اس های دامنه ی خود را مطابق با سرویس دهنده ی وبلاگ خود بروزرسانی نمایید. این دی ان اس ها را می توانید از سرویس دهنده ی وبلاگ خود دریافت کنید. در زیر لیست دی ان اس های برخی از معروف ترین سرویس دهندگان وبلاگ ایرانی آورده شده است:

 

م.ر بازدید : 328 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 با توجه به نقش ارزشمند تبادلات علمی و ارايه آخرین دستاوردها و با هدف تسهیل در امر برگزاری همایش های علمی داخلی (استانی، منطقه ای، کشوري) دستورالعمل حاضر تنظیم گریده است.

تعاریف همايش:

همایش استانی: همایشي است که در سطح یک استان و با همکاری مراکز و واحدهای استان و با تصویب شورای پژوهشی استان برگزار می گردد.

م.ر بازدید : 495 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران امسال هم مثل هر سال میزبان مسافرانی است که از سوی ایران و ملل مختلف به آن جا مسافرت می کنند بنابراین شاید شما هم بخواهید به این کشور مسافرت کنید بنابراین لازم است یک سری اطلاعات ضروری را بدانید، سعی کرده ایم در این مقاله لازم ترین نکات را برای شما ذکر کنیم تا در سفر دچار مشکل نشوید. ابتدا در مورد شهرها گفته ایم و بعد در مورد اطلاعات و نکات مورد نیاز در مورد ترکیه و در نهایت به معرفی دیدنی ها و هتل ها پرداخته ایم.

7

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 10,464